Prima pagină > Uncategorized > PRODUSE CU ETICHETA CODEX ALIMENTARIUS

PRODUSE CU ETICHETA CODEX ALIMENTARIUS

De la 1 ianuarie 2010, Romania implemeteaza „Codex Alimentarius” * AIM a atras atentia in numeroase articole despre pericolul acestuia asupra populatiei si intoxicarea cu produse cancerigene * Am semnalat prezenta initiumului in legume * Acum a aparut si pe etichete (vezi foto)

Am primit de la cititorul nostru Alexandru Dinu, prin mail atentionarea ca pe piata romaneasca deja au inceput sa se vanda produse purtand eticheta „conform cu Codex Alimentarius”:

„Va scriu pentru ca dvs. ati initiat primii campania impotriva Codexului, din ceea ce am vazut pe Internet. De aceea doresc a va informa si ca si dvs. sa o faceti mai departe, pentru ca am observat ca ziarele si televiziunile va preiau articolele si ar trebui sa o faca la randul lor, ma refer la campanie, ca alimentele deja au inceput sa poarte inscriptia ‘conform Codex Alimentarius’, de exemplu lipia libaneza, produs marca in magazinul PLUS, cumparata de mine ieri (n.red. – 15 februarie 2010), pe langa cele ale UE si alte norme. Probabil ca substanta chimica Initium, de care ati anuntat, aplicata in Romania, ne va transforma in cobai umani si ne va ucide pe capete, pe noi, pe parintii si pe copiii nostri. Multumesc si va rog sa transmiteti si la restul presei”.

Reporterii AIM au cercetat in magazine si intr-adevar, unele produse, deocamdata, e drept, rare, poarta inscriptia „Conform Codex Alimentarius”, am gasit chiar pe cateva pungi cu faina si cu orez inscriptionat „Aprobat de Codex Alimentarius”. vanzatorii din acel hipermarket ne-au spus ca acea inscriptie „este de cateva luni si numai pentru anumite marci, de regula din import”.

Pe langa cele care scriu explicit, am mai gasit produse la conserva de legume, care intr-un colt poarta o marca „CA” inscris intr-un cerc, precum e „R”, de la „registred”. printre cumparatorii din acel market se presupune ca e vorba tot de Codex Alimentarius, dar nu e scris explicit pentru a nu se crea panica.

Aurelia Popa, 43 de ani, laborant cofetarie: „Am citi si eu in presa de Codex Alimentarius si de produsele acestea. S-ar putea sa fie vorba numai de panica si sa fie un lucru bun, dar sa fi fost tratat cu isterie, ca si gripa porcina. Altfel, bagam in noi E-uri de atata timp si n-avem nici pe naiba. Si la produsele de cofetarie si patiserie se pun multe chimicale, dar pana acum n-a murit nimeni, dar daca o sa interzica si usturoiul eu nu stiu ce sa mai zic, decat ca a innebunit lumea.”

Aurelian Papu, 51 de ani, economist: „Pe mine ma ingrijoareaza povestea cu initiumul. Daca pe faina scrie ca e conform cu Codexul, la rosii si la castraveti nu zice nimic de tratamentul cu initium, care e un produs cancerigen.”

Ioana P., vanzatoare market: „Produsele de la faina poarta aceasta marca dar cum e cazul prezentata aici doar pentru partea scrisa in ungureste, ei deja sunt obligati prin lege sa puna asta pe produse. Se vede ca unde e scris pentru Romania poarta doar ‘conform cu normele UE’, dar aceste norme deja includ de la 1 ianuarie 2010 prevederile Codex Alimentarius. Si noi, ca vanzatoare suntem destul de ingrijorate, caci din produsele astea dam si copiilor nostri, ca noi avem reducere ca angajati.”

Sursa : agentia.org

Citeste :

CODEX ALIMENTARIUS

Romanii sunt deja victimele “Codex Alimentarius”

Romania va experimenta pe populatie produsul cancerigen initium

Vezi :

“Viitorul alimentatiei”


  1. alina
    Februarie 24, 2010 la 10:29 pm

    la fel si pe etichetele malai si faina clever si riva veti gasi acelasi lucru

  2. Septembrie 5, 2010 la 11:29 pm

    Am auzit ca este foarte bun pentru potenta si pentru femeile insarcinate. Am sa inlocuiesc margarina cu gust de carne cu margarina cu gust de Initium.

  3. TINA
    Noiembrie 9, 2010 la 8:31 am

    DUMNEZEU va pedepsi acesti criminali dupa faptele lor si nu va permite la infinit sa distruga fiinta uana .Sa otravesti produsele alimentare sa nenorcesti milioane de oameni este crima .

  4. so77
    Ianuarie 28, 2011 la 7:09 am

    am gasit si nuca de cocos codex alimentarius…

  5. Roxana
    Februarie 25, 2011 la 4:04 pm

    Doamne feri! Si am cumparat de curand 2 pachete de faina Titan, ca sa-i fac fetitei mele placinta ei preferata…chiar acum m-am uitat pe pachet si intr-adevar scrie si-n romana ca produsul e certificat in baza directivei UE si Codex etc…Direct in cosul de gunoi cu ambele pachete!

  6. ion
    Martie 6, 2011 la 7:00 am

    Pentru Aurelia popa, gripa porcina a starnit isterie , si n-am avut dreptate sa starnim isterie in jurul a ceva ce nu era adevarat ?
    trebuie sa luam avertizarile de bune, este adevarat ca organismul se poate adapta, dar nu foarte mult, doamna scrie ca mancam chimicale si n-am avut nici pe naiba , cum nu ? spitalele sunt pline de cancere de toate felurile, asta-i putin?

  7. jan
    Martie 23, 2011 la 10:03 pm

    mai aurelia popa,nu poti sa te duci tu undeva unde aste racoare si multa iarba,dar si multi viermi,desi cred ca nici aia nu te vor manca la cate e-uri ai in tine,si sa ne lasi pe noi prostimea sa alegem ce si cand sa mancam?sau esti vreun expert in biologie si chimie si ne spui ca ar fi bine daca am manca si plutoniu 235?ca nu ne a fecteaza cu nimic,poate doar murim,dar nu ne face rau in principiu.teoretic esti p*****,practic esti de o idiotenie rar intalnita la oameni.degeaba ai 43 de ani.eu am crezut ca ai 12,dar ce spun eu,copii sunt dulci,increzatori,finuti,o bucurie,tu esti un cosmar de om care nu gandeste nici cat o boaba de mazare tratata cu ddt.te pup,cu riscul de a face cancer

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

