FOTO – VIDEO Cavaleria americană a descins în Brasov

americani brasov

Cavaleria americană a fost așteptată mai bine de o oră și jumătate de peste 500 de brașoveni, pe o ploaie măruntă. Cei 400 de soldaţi americani care au plecat în marș cu blindatele din Constanța spre Cincu au ajuns joi, în jurul orei 14.30, în municipiul Brașov.

Cei mai impresionați au fost copiii, care abia au așteptat să se pozeze cu blindatele americane. Exclamațiile lor nu au contenit când a apărut coloana militară: „Oau! Uite ce mitralieră are!!!”, „Tati, uite tancul ăla arată ca în filme!”.

Și vârstnicii au fost impresionați de coloana armatei americane. „Trăim un moment deoserbit,. Din punctul meu de vedere este un moment istoric. În urmăc cu 70 de ani se vorba că România va intra sub sfera de influență anglo-americamnă. Din păcate, cursul războiului a fost altul, și am intrat în sfera sovietică. Evident, dacă era în zona anglo-americană, aveam cu totul alt drum și alt destin. România ar fi fost astăzi pe unde sunt țările europene. Noi recuperăm practic, acum, o istorie. Prezența acestor trupe aici este, fără îndoială , din punctul meu de vedere, un semn pozitiv. A fost aici, la noi, întodeauna un precept diplomatic: când Răsăritul a presat asupra Apusului, când Apusul a venit cu reacția să-l împingă înapoi. Acum ne aflăm practic în același punct: Ce face Apusul? Ce face Răsăritul? Cad la pace și înțelegere, e foarte bine. O pace, chiar nedreaptă, este mai bună decât un război”, ne-a declarat profesorul pensionar Ion Popescu Topolog.

Braşovenii  au putut vedea, de aproape, vehiculele americane şi româneşti, pentru că Armata română a profitat de această ocazie și a organizat o expoziţie statică a tehnicii de luptă, în zona parcării de la Biblioteca Judeţeană George Bariţiu.  Mai mult, cei interesați au putut afla detalii și despre modul  în care pot face o carieră în cadrul Armatei României.

Destinaţia finală a militarilor este poligonul militar de la Cincu, la 100 de kilometri de Brașov. Acolo, peste 1.500 de militari din SUA, Marea Britanie, Canada și România vor lua parte la sfârşitul săptămânii la un exercițiu militar de amploare.

CLICK pe poze pentru a se mări!!!

3 gânduri despre „FOTO – VIDEO Cavaleria americană a descins în Brasov

  1. nu stiu Blackjack sa inteleg ca asta e de bine? ar trebui sa ma bucur ca asist la o astfel de pregatire? asta a fost marea asteptare a romanilor de la americani, sa poata privi pregatirile unui razboi de secol XXI? daca un copil se mai poate bucura de nevinovatie la vederea unor instrumente de ucidere in masa pentru ca „e ca in filme”, adultii sunt oare constienti de bucuria si entuziasmul lor?
    frate om, fiecare zi care trece aducandu-mi inca o noutate pe care o face el, omul, imi intareste convingerea ca am cam gresit planeta. poate ca imi puteam primi lectiile de viata si pe alt asteroid fiindca aici nu numai ca eu nu-mi mai recunosc umanitatea, caracteristica speciei, dar nici nu-mi mai inteleg limbajul. Cand ma pisca bucuria ca imi regasesc si eu adevarurile intr-un articol al cuiva si in altele inca 30, constat cu uluiala ca la al 30 si unulea, trebuia sa le citesc invers pe toate, ca ajung sa ma intreb daca nu cumva mai am inca tiglele pe casa. Stii, e ca-n bancul ala cu mersul pe contrasens, eu mergeam bine, dar nu stiu ce-aveau toti ceialti de se indreptau inspre mine.

  2. Sa te bucuri de prezenta militara ,in secolul asta ,dupa atatea razboaie ,masacre, interventii militare , mie mi se pare ciudat . De ce m-as bucura ca tara mea devine , fara macar sa consulte cineva si poporul, un teatru de razboi. Da stiu ..bla,bla suntem in NATO. Pai americanoizii astia au impresia ca pot intra cu trupe oriunde ,in orice tara ,si sa faca ce vor muschii lor . De ce? Ca vor sa stea in coasta rusilor ,poate chiar sa inceapa un razboi cu ei si unde sa se intample asta ? pai in Romania . Ca in Romania e posibil orice : sa se fure padurile ,sa se fure din buget,sa se dea cadou petrolul ,energia electrica . Cui? Oricui numai nu romanilor. Ca romanii , nu-i asa sunt prea prosti . Romanii pot doar sa moara , sa fie slugi,sa se uite neputinciosi cum li se fura tara si sa nu poata face nimic. Cate persoane au fost gura-casca ,pe ploaie ? 500 . putini . Ceilalti sunt cu capul pe umeri ,din fericire si nu saluta venirea calaretilor pe tancuri. Americanii ,mai bine si-ar rezolva problemele din gradina lor, ca au destule. In Romania ,nu-i mai asteapta nimeni.

Lasă un răspuns

