Scrisoarea pentru femei a unui anonim

4

Voi știți cine este el, bărbatul adevărat? E uimitor, dar rețeta acestui tip de bărbat o dezvăluie o voce masculină. Scrisoarea unui necunoscut de pe un forum explică cum nu se poate mai bine ce înseamnă de fapt termenul de „bărbat adevărat”.

Scriu pentru prima dată despre noi, bărbații. Despre acei bărbați care sunt numiți sexul tare, chiar dacă și ei sunt oameni, deci pot avea slăbiciuni și momente de tristețe.

Odată, am surprins-o pe sora mea plângând în cameră. Cu o durere în suflet am privit-o, apoi sa apropiat tatăl nostru ca să afle de ce plânge. Au stat de vorbă vreo oră, iar din toată discuția lor, am memorizat doar o frază pe care a pronunțat-o tata. Au trecut deja opt ani, însă eu până în prezent îmi amintesc de acele cuvinte, care îmi dau putere în fiecare zi.

După ce a netezit-o pe cap, tata a zis: „Fiica tatei, vei întâlni un bărbat adevărat și nu vei mai avea de ce să plângi”. De atâtea ori m-am întrebat: „există oare vreo rețetă cum să ajungi acel bărbat adevărat, care te va ajuta să fii mai presus de toate mediocritățile din jur?”

Am conștientizat că dacă toți bărbații ar lupta pentru dreptul de a fi puternici, de a fi generoși și cu un suflet mare, lumea ar arăta cu totul și cu totul diferit.

Am înțeles că un bărbat adevărat, nu e cel care își poate cumpăra orice și-ar dori, poate chiar și dragostea sau respectul.

Tatăl meu îi spunea surorii mele: „Evită bărbații, care vorbesc doar despre propria persoană, iar pe tine te neglijează. Evită bărbații care se laudă cu propriile realizări. Nu-ți lega soarta cu acel bărbat, care te judecă, care te ceartă pentru eșecurile tale, sau crede că ar trebui să schimbi multe în viața ta.

De ce ai nevoie de un soț, care, dacă nu te vei schimba te va înșela cu o tipă cu picioare lungi și sâni mari? Ai oare nevoie de un bărbat care nu îți va vedea frumusețea interioară?

De câte ori am permis privirii superficiale să ignore femeile care îmi erau cu adevărat fidele și sinceri cu mine?!

Cu ușurință am conștientizat că să fii un bărbat adevărat, nu înseamnă să atingi culmile succesului în societate, să ai mulți bani și mașini de lux, case și să fii înconjurat de femei frumoase. Bărbatul adevărat este cel care are sufletul curat , care nu se sfiește să-și manifește propriile sentimente, care nu se justifică prin slăbiciunile lui și nu se ascunde în umbre sau se lamentează. El este pregătit să-și deschidă sufletul, fără să ignore realitatea, el apreciază într-o femeie calitățile morale, înțelepciunea și bunătatea sufletească. Bărbatul adevărat, merge hotărât înainte, fără să privească în jos; el nu minte și își permite să scape o lacrimă atunci când îl doare.

Căsnicia surorii mele i-a adus fericire. Soțul ei este un bărbat adevărat. El nu este o vedetă, un carierist, nu este unul dintre cei mai de succes oameni și nici înstărit nu este. Pur și simplu acest „bărbat adevărat”, nu o face pe sora mea să plângă. Alături de el, ea zâmbește și are lumină în ochi. Împreună au avut și au multe realizări. Merg cot la cot își formează amintiri frumoase din fiecare clipa din viața lor, bucurându-se de cei trei feciori ai săi.

Acest bărbat adevărat o iubește atât de mult pe sora mea, încât îi sărută mai mult mâinile decât buzele. El o iubește doar pentru cine este ea și pentru faptul că au devenit un tot întreg împreună.

Sursa : novapost.ro

Lasă un răspuns

